„Ieşi din umbră!”

Afis Ieşi din Umbră

Ce înseamnă pentru mine „Ieşi din umbră!” ?

O experienţă de viaţă, din care am avut multe de învăţat şi pe care cu siguranţă o să o repet!

Ce pot sa mai zic? Un proiect pe care l-am realizat singur de la A la Z pentru CEFORA Business School.

Puse cap la cap, 8 zile de workshop-uri, 12 traineri şi peste 60 de participanţi!

Ce să mai, din punctul meu de vedere a fost un succes!

Şi dacă tot vine vorba de succes, de ce să nu fie cu repetiţie? De ce să nu mai fie odata în toamnă sau în iarnă?

Şi dacă tot îl mai fac odată în iarnă, de ce să nu fie în fiecare an, măcar odată pe an?

Şi daca în Bucureşti îl fac odată pe an, de ce să nu-l duc şi în alte oraşe din ţară?

Gândind în felul acesta, concluzionez aşa cum am mai spus-o pe parcursul proiectului: „Trebuie să îl duc şi la mine acasă, în Drobeta Turnu Severin!”

Mă bucur să văd faptul că ceea ce fac e util altora şi că îmi sunt recunoscute meritele.

Premierea a avut loc la Casa RAF din Bucureşti!

Diplomă

Premiere "Ieşi din umbră!"

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

