Un călător fără bilet

Un călător în timp,

Pe un loc fără bilet,

Să vă ofer în schimb,

Nici zâmbete nu pot!

 

Sunt călătorul clandestin,

Nu ştii unde mă duc; de unde vin,

Acum că n-am bilet,

Rămân în câmp s-aştept.

 

Trenul timpului ce vine,

Va trece doar, pe lângă mine,

O sa vă fac vouă cu mâna,

Cum v-am facut întotdeauna.

 

Un câmp însângerat de maci,

Sub bocete de ciocârlie,

Un sigur lucru te mai rog să faci,

Să îmi păstrezi şi mie

În gara unde-ajungi,

Un loc fără să plângi!

 

Sunt în afara timpului,

Am pierdut doar un tren,

Iar tu ai amintirea zâmbetului:

Un avantaj etern!

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 responses to “Un călător fără bilet”

  1. tudorica says :

    da…chiar imi placu…patroane…:D

  2. anamariascurtu6@yahoo.it says :

    Ai poezii frumoase imi plac mult

Lasă un răspuns

