Despre nimic

“nenimic…. ” © Maria – desenez.net

 

Citeşti asta, cel mai probabil, de plictiseală sau dacă am noroc, dintr-o curiozitate greu de înţeles. Probabil te întrebi ce legătură au următoarele rânduri cu titlu’.

 

 

Au?  Sincer nu ştiu nici eu şi nici nu o să îmi bat capul pentru a-mi da seama. Până acolo trebuie să găsim, împreună, eu şi cu tine, un subiect despre care să vorbim (sau mai bine zis, să scriem).

Deci, spune-mi, despre ce vrei să vorbim?

Să încerc eu? Vrei să vorbim despre iubire? Nu, nu cred, eşti sătul de aşa ceva dragă cititorule… Hai să vorbim despre viaţă în sine, ce zici? Mda… s-ar putea să fie mult prea general… altceva? Despre război vorbesc toţi, deci nu; Zăvoranca, Columbeanca, fotbal şi telenovele? Cu siguranţă nu, nu pari genu’ interesat de absurdităţile lumii mondene şi nici nu-mi semeni cu o telenovelistă care bagă seminţe în aşteptarea meciului de fotbal dintre FC scuipă-piuliţe-n-dunăre şi mai ştiu eu ce alt FC din ăsta.

Nu vrei, nu vrei să vorbim despre nimic din tot ce ţi-am enumerat… atunci ce facem?

Ştiu, astăzi nu o să vorbim despre nimic. Propune-mi tu ceva şi o să vorbim mâine, îţi promit!

Numa’ gândeşte-te la ceva, ceva care să merite; poate să inspire, sau să te facă să plângi, să tremuri. Orice, absolut orice, doar numeşte-l.

P.S.: cred că titlul are ceva legătură cu subiectul nostru, nu-i aşa?

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , ,

6 responses to “Despre nimic”

  1. Așternut says :

    Tocmai titlul m-a atras ! Poate ar trebui sa vorbim despre …nimic mai mult.

  2. dordefemeie says :

    Am un articol, cam vechi ce e drept, care se cheama exact la fel 🙂

  3. aprilloyd says :

    M-am mutat. Chiar aici: http://nadhja.wordpress.com
    N-am schimbat foarte multe. Unele postări le-am luat pe noul blog, dar sper sa fie o imbunatatire si anumite lucruri care m-au pus pe fuga sa dispara. Este un pas care nu as fi vrut sa il fac acum si este de la sine inteles ca imprejurarile mi-au fortat mana sa-mi pararesc cuibusorul si sa-mi construiesc crenguta cu crenguta un altul, sper eu si mai primitor. Iti multumesc si tie, ca ai fost acolo pentru mine, m-ai sustinut si m-ai intarit chiar si cu o vorba buna.

  4. alterego9221 says :

    Hai sa vorbim despre nimicul cotidian, zic! 😛
    PS: Eu sunt microbist, deci ti-as fi propus sa vorbim despre FC, una alta 😛

Lasă un răspuns

