În loc de la revedere

“I want you... ” © Waves– desenez.net

“I want you… ” © Waves– desenez.net

 

 

 

 

 

 

 

Trecut de-a  4-a sticlă de bere,

Te privesc, timid, în tăcere,

Te uiţi la mine plină de venin

E doar al  3-lea pahar de vin.

 

Adun alcool şi idei,

Şi totuşi tu încă mă vrei,

Îmi place, dar mă sperii cumplit,

Ştiu bine cu ce mi-ai greşit!

 

Pune te rog, rugăciunea pe masă,

Astăzi o să-ţi dispar din casă,

Lacrimile de-o parte, te rog,

De-aşa ceva nu mai e loc!

 

De ce-am băut şi îţi vorebesc de sus?

Întreabă-mă dacă mă mai întorc…

Pentru că din păcate ţi-am mai spus,

De mine pare-se că nu ai loc!

 

Şi încă ţipi şi urli ca-ntr-un film,

Aşteaptă tu să mai revin…

Acum beau ultimu’ pahar de bere,

Adio în loc de la revedere!

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One response to “În loc de la revedere”

  1. World of Solitaire says :

    Cam multe sticle, au trecut
    Să înţelegi ce-i de făcut
    De fapt,tu ai ştiut, măcar..,
    Ce-ai vrut?
    Ţi-ar spune ea, îndurerată,
    De unica-i şansă ratată! 🙂

    Madi şi Onu

Lasă un răspuns

