Ce ai alege?

Dacă mâine ai putea să ai tot ce îţi doreşti ce ţi-ai alege? Bani, putere, faimă, iubire, succes, sau poate doar un ursuleţ de pluş? Poţi alege un singur lucru iar restu’ s-ar putea să nu le mai vezi niciodată. Ce ţi-ai alege? [de ce ?]

– nu strică un ajutor, eu încă nu am răspunsu’ şi tocmai am întâlnit peştişorul de aur, aşa că aş rămâne recunoscător dacă mă salvează cineva-

Etichete:, , , , , , , , , , , ,

12 responses to “Ce ai alege?”

  1. Așternut says :

    Greu de dat un raspuns . Noi vrem „tot” ..

  2. catalinacranga says :

    Muhahahahah :)))

  3. A. says :

    Putere de munca si concentrare…

  4. alterego9221 says :

    „Bani, putere, faimă, iubire, succes, sau poate doar un ursuleţ de pluş?”….
    Banii, puterea, faima, succesul, ursuletul…..astea vin si se duc!
    Iubirea(cea adevarata) vine o singura data! Deci, aleg iubirea! 🙂

    • Daniel Nica says :

      Înseamnă că prezentul tău chiar merită trait dacă-l alegi în locul a orice altceva.

      • Eu Si Ale Mele says :

        Initial, prezentul nici macar nu exista… el este format din trecut si viitor, intotdeauna fiecare secunda care trece e trecut si fiecare secunda ce va sa vina e viitor, si da, prezentul meu merita trait pentru ca prezentul meu are tot ce-mi doresc, plus ca orice ar fi rau sau bun se petrecere in prezent indiferent de timp deci… daca imi fac viitorul frumos prezentul va fi si mai frumos 😀

Lasă un răspuns

