Dialog

– Ştii că poţi să-mi spui orice,

Eşti mai bine, cum iţi e?

Mai priveşti, cum o făceai cândva,

În viitor, la viaţa ta?

 

– Dragă prieten bun găsit,

Mă bucur să te revăd,

Sunt bine, am reuşit,

Visul cu ochii îmi văd.

 

 

– Ai mutat munţii din loc,

Deţii sacul cu noroc,

Dar ce o sa faci cu ea,

Înc-o vrei în viaţa ta?

 

– Despre norocul din sac,

Am muncit şi înca trag,

Sper să fie toate bune,

C-am promis la multă lume.

Cât vorbind despre iubire,

Vom vedea ce va să vie.

 

– Bucuros sunt pentru tine,

Chiar mă bucur că eşti bine.

Sper să te revăd curând,

Şi să fii în primul rand!

 

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Dialog”

  1. Dan (Diana şi Dan) says :

    Tonic şi plin de viaţă. 😉

  2. alterego9221 says :

    Foarte frumos! Bravo! 🙂

Lasă un răspuns

