Felinare

"Felinare" photo © neCuvinte.wordpress.com

photo © neCuvinte.wordpress.com

Răsar lumini în depărtare,

Se-ntrezăresc moderne felinare.

Străbaţi prin întunericul prea greu,

Cu frică doar de Dumnezeu.

 

Călăuzit de-o soartă luminată

Străpungi o viaţă-ntunecată.

Un singur gând, în inimă şi-n căşti:

Eşti prea aproape să nu reuşeşti!

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Felinare”

  1. Allure says :

    Off topic: bună, Daniel. Doresc să te anunț cu ocazia aceasta că te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award. Sensibilitatea și modul de abordare al subiectelor tale nu a trecut neobservată în ce mă privește. Mă bucur să am ocazia să arăt lucrul acesta și prin premiul de față.
    Găsești detaliile și regulile nominalizării aici:
    http://crescentius.wordpress.com/2012/12/10/blog-of-the-year-2012-award/

    Felicitări! 🙂

  2. Diana şi Dan says :

    Şi cum o steluţă nu vine niciodată singură…
    Ne-am “permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru “Blog of the Year 2012″. O zi frumoasă !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

Lasă un răspuns

