Dialog din viitor [el]

Dialog din viitor foto [el]

‘Și acum, ce facem ?’

 

–          Și ce ai făcut ?

–          Am așteptat…

–          Și dacă nu venea ?

–          Nu știu… trebuia să vină… știam că trebuie să vină, era momentul să facă primul pas.

–          Și, spune-mi, spune-mi ! ce  s-a întâmplat ?

–          Păi a făcut primul pas, aș fi vrut să-i facă pe toți dar…

–          Dar l-ai făcut tu pe următoru’ ?

–          Da, l-am făcut… era întuneric, știi nici ție nu-ți place întunericu’ și stăteam în mijlocul străzii și…

–          Păi, mi-e frică de întuneric… de asta o strig de fiecare dată..

–          E, și eu am strigat-o;  am fugit după ea… am făcut un pas eu …

–          Și unul ea, nu ?

–          Da, tot așa până când am ajuns din nou unul lângă altul…

–          Și ?

–          Am luat-o în brațe, ne-am sărutat iar apoi …

–          Ați trăit fericiți până acum ?

–          Nu…  (și râde).

–          Cum nu ? Nu sunteți fericiți ?! (cu o voce tristă)

–          Ba da, suntem, dar lucrurile nu au continuat așa ușor …

–          Atunci ?

–          Ce te-a întrebat pe tine ieri, când i-ai stricat florile cu mingea ?

Își coboară privirea în podea și răspunde:

–          Au… îmi pare rău … s-a supărat un pic. M-a întrebat: ‘Și acum, ce facem ? ‘

–          Și tu ce i-ai răspuns ? și râde.

–          I-am spus că nu știu…

–          E, fruntea sus, ai aproape 7 ani, ești bărbat, ce naiba ?! Hai să-ți zic un secret.

–          Ce e ?

–          Promiți să nu mai spui la nimeni ?

–          Da, promit, promit. Ce e ? (zâmbește)

–          La fel m-a întrebat și pe mine după ce ne-am sărutat: ‘Și acum, ce facem ?’ ochii îi sclipeau de fericire.

–          Și, spune-mi, tati, ce i-ai răspuns ? Tu nu te-ai uitat în jos, nu ?

–          Hai că mă faci să râd. Nu, nu m-am uitat în jos. M-am uitat în ochii ei și i-am spus exact ca tine: nu știu.

–          Și, s-a supărat și pe tine ?

–          Nu știu, nu cred, sper că nu, dar cel mai te duci și o întrebi pe ea, da’ să nu-i spui că știi de la mine.

–          Nu spun, promit. Auzi ?

–          Da, ce e ?

–          Mi-a zis să nu-ți spun că știu dar mi-a povestit mami…

–          Da ?

–          Ce era cu mașina care v-a ocolit,mai era acolo când i-ai spus tu lu’ mami că nu știi ?

–          Da, era tot acolo, noi eram neclintiți, pe mijlocul drumului, un taxi ne-a ocolit, după care a stins farurile și a rămas undeva la distanță să vadă ce se întâmplă…

–          Așa a zis și ea… parcă e la tv… parcă e un film…

–          Da, un film de Oscar…

–          Cred că mă strigă, mă duc să o ajut… o rogi tu să nu mai fie supărată pe mine ?

–          Da, o să-o conving eu. Te duci acum la ea ?

–          Da, imediat fug.

–          Poți să-i spui că o iubesc ?

–          Da, îi spun eu și pentru tine.

Iese spre grădina din spate și urlă cât îl țin plămânii: Mami, tati mi-a spus că nu știe dacă te-ai supărat pe el da’ te iubește !

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

