Dialog din viitor [ea]

Da! spuse ea cu lacrimile ….

Povestea asta începe ca oricare alta. Un el și normal, o ea. Doi tineri, nebuni după viață. Se văd, se plac, ce rămâne de făcut ? Ei bine aici începe partea interesantă:

–          Nu te mai suport !!! Pleacă, pleacă din viața mea ! Nu te mai vreau, nu te-am vrut niciodată! spunea ea cu mâinile tremurânde, cu lacrimi în ochi care implorau contrariul cuvintelor abia rostite.

–          Da!? Ești sigură ?! Dacă plec nu mă mai întorc niciodată și cel mai important, nu mă mai uit în urmă. Deci, te mai întreb o singură dată: ești sigură ?

–          Da! spuse ea cu lacrimile curgându-i pe obrajii roșii.

–          Adio!

–          Nu pleca… apucă ea să șoptească, dar el nu se mai uita la ea

__________________________________________________

–          Mami, mami, tu l-ai iubit pe tati din prima clipă ?

–          Mami, sincer, nu.  Nu l-am suportat pe taică-tău. Nu-l lăsam nici să stea lângă mine.

–          Păi și cum ai ajuns să te măriți cu el ?

–          Uite, pentru întrebarea asta meriți o mare ciocolată. Draga mea,uneori e nevoie să pierzi totul pentru a-ți da seama ce e cu adevărat important pentru tine. Așa a fost și la mine. Aveam prea mulți fluturi în cap când l-am cunoscut pe taică-tău. El mi-a arătat semnificația acestui cuvânt.

–          Ce frumos, mămica mea. Vreau și eu să întâlnesc pe cineva care să mă iubească cum te iubește tati pe tine.

–          Dacă deschizi ochii bine și nu alergi după cai verzi pe pereți, îl poți găsi. Trebuie doar să ai răbdare și să îți oferi  înainte de toate, o șansă să fii fericită. Pentru că este minunat. Este cel mai frumos sentiment din lume.

–          Te iubesc, mami!

–          Și eu, draga mea, și eu.

 

 

Drepturile de autor merg către ea.

©  http://andreeacranga.wordpress.com/

 

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

