Paharele Dracula

Pahare Dracula

Un alt fel de Stele Michelin.

Ca să fac o paralelă personală la stelele “Mișlan” am venit cu o idee, de la noi (dacă îmi este permisă exprimarea). De vreme ce toată lumea a auzit de Dracula, l-am ales pe Dracula. Simplu, nu ?

Era posibilă utilizarea numerotării în “țepe” că doar asta făcea Vlad Țepeș, îi trăgea pe alții în țeapă, nu ? Doar că, în cazu’ ăsta, nota finală era derutantă.

  • Ai mâncat acolo ?
  • Da.
  • Și câte țepe á la Vlad are ?
  • Păi 6 din 7.
  • Aoleo, asta e rău…
  • De fapt nu e rău, e bine, are aproape maxim.
  • Aproape maxim de rău…
  • Nu înțelegi… e de bine..
  • Ba nu, dacă iei țeapă, e de rău.
  • Și dacă iei mai multe țepe e de „și mai rău”.

Așa că, după dialogul fictiv, am decis să folosesc pahare. Pahare dee vin, de apă, de ce vă dă medicul voie. 🙂

Paharele o să fie de la 0 la 7.

0 fiind, evident, cel mai rău lucru pe care l-am încercat

iar 7 fiind, la fel de evident, cel mai bun.

Am ales câteva elemente care pe mine, personal, mă interesează.

  1. Decor local.
  2. Promptitudine personal.
  3. Amabilitate personal.
  4. Meniu în mai multe limbi.
  5. Servire.
  6. Calitate preparate.
  7. Raport Calitate-Preț.

 

Nota finală, respectiv numărul de pahare, o să fie o medie a celor de mai sus.

Poftă bună!

Nota "Pahare Dracula"

Etichete:, , , , , , , , , , ,

Trackbacks / Pingbacks

  1. Restaurant Kaimas | Daniel Nica - Martie 16, 2016

Lasă un răspuns

