Restaurant Kaimas

Pahare Dracula - Restaurant Kaimas - Kaunas

Bucătăria lituaniană  – Restaurant Kaimas – Kaunas

La restaurantul Kaimas (sau Čili Kaimas, dacă e să fiu mai precis) se ajunge destul de ușor. Cel puțin la cel la care am mâncat deja. E la ultimul etaj din incinta (mall-ului) Akropolis.

Atmosfera e rustică, ceea ce m-a și atras de altfel. De pe băncuțele restaurantului, pe deasupra meselor din lemn, poți să admiri (dacă îți face plăcere) spectacolul de patinaj (uneori hilar, ale ori impresionant). Ce treabă are patinajul cu restaurantul ăsta și cu mâncare, în general ?
Simplu. La același etaj unde se găsesc „bodegile” pentru gurmanzi, se află și patinoarul. De la masa la care am stat eu, puteai să urmărești mișcările stângace ale patinatorilor „wannabe”.

Vorba lungă sărăcia… omului.

Câteva imagini cu interiorul:

Ce mi-a plăcut în mod special, e faptul că preparatele din meniu:

Arată exact realitatea:

Acum despre fiecare în parte:

„Saltibarsciai su bulvemis” sau chestia aia roz, e o supă (nu supă cremă) RECE făcută din sfeclă roșie. Se servește cu cartofi fierți. A fost prima dată când am mâncat asta și deși e o mâncare rece, v-o recomandă cu căldură.

„Kugelis” sau chestia maro; e un fel de cartof (nici copt, nici prajit, nici piure) cu fâșii de șunculiță. Din câte se vede și în meniu, cred că putem să o numim plăcintă de cartofi. Preparat care se mânâncă, de data asta nu rece, ci cald. Sățios dar puțin grețos. Deși nu poți (sau eu nu am reușit) vedea cu ochiul liber uleiul, cu siguranță este mai mult decât îi trebuie unui om normal.

„Kugelis”-ul se servește cu un sos (la alegere în cazul restaurantului despre care vorbim). M-am lăsat pe mâna domnișoare care îmi servea masa și am ales ce mi-a recomandat ea; un sos de usturoi. Mâncat, plăcut.

Deși, pe meleaguri străine, românu’ tot român rămâne. Și chiar dacă (poate) nu e o caracteristică general aplicat alor noștri, bucatele au fost stinse cu o bere „Grand Select”.

Lituaniana - Partea I - Kaunas - Grand Select Alus- MENIU - Kugelis - Daniel NICA

În această categorie, fiecare articol, restaurant va avea o notă, notă care se va măsura în „pahare”, mai exact „Pahare Dracula„.

  1. Decor local: 6
  2. Promptitudine personal: 7
  3. Amabilitate personal: 7
  4. Meniu în mai multe limbi: 6
  5. Servire: 7
  6. Calitate preparate: 7
  7. Raport Calitate-Preț: 6

Notă finală (pentru prima încercare):

Nota pahare Dracula Restaurant Kaimas

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

