Si eu #spersacrapivictorponta

spersacrapiponta paginademedia daniel nica blog

Doar ce am aterizat, în noaptea asta, înapoi în draga noastră țară și chiar tind să cred că toate lucrurile bune se întâmplă atunci când plec.

Primele „news” de pe facebook, pe care nu l-am mai verificat de ieri când am plecat:
#puiemonta sau #muieponta, pe care le știam deja.

Dar văd că s-a întâmplat ceva și mai interesant. La cele două tag-uri a mai fost adăugat unul: #spersăcrapi; sau spre claritatea exprimării, dacă mesajul nu era deja adresat: #spersăcrapivictorponta.

Din păcate, la ora la care scriu asta nu am găsit unde să citesc și articolul dar am înțeles că totul a plecat de la declarațiile sus-numitului. (știe cineva ?)

Tipul ăsta Sebastian Rotaru, (dacă informația de pe cetin.ro este corectă) a scris.

Unde a scris ? Pe hotnew[.]ro (după mersul evenimentelor nu merită nici link aici).

Ce a scris ?

spersacrapivictorponta-daniel-nica-blog

De ce hotnew[.]ro nu merită nici un amărât de link pe blogul meu „noname” ?

Băieții ăștia „dă la ziar„, pare-se că-s ceva neamuri cu Kim Jongil. Au luat ei, așa cum se face, o decizie și l-au concediat pe Eroul Internetului. Și nu s-au oprit aici. Am mai și postat scuze în mediul online:

spersacarpi hotnew daniel nica blog

Din partea mea vă alegeți cu un simplu: #UNLIKEhotnews.ro

unlikehotnews.ro daniel nica blog

Din partea internetului v-ați ales, la una cu #puiemonta, cu multă simpatie.
Ăștia care vă citesc nu vă cer prea multe:
Reangajarea EUROULUI de la hotnews. Există o petiție semnată de vreo 1696 de persoane. Imaginați-vă dacă toți care semnează aici adaugă și #unlikehotnews.ro ? Ia să vedem cum o scoatem la cap.

#spersacapivictorponta are acum și site: spersacapi.net

Ca de obicei, tot respectu’ pentru Times New Roman, au taxat și eu aici, și au taxat la dublu.

Iar pentru EROUL DE LA HOTNEWS jos pălăria. Băieții s-au mișcat rapid așa că există și un tricou aici (cum să nu „face”ei un profit rapid?).

Pe final adaug o notă personală pentru fiecare în parte: #bunașa pentru #erouldelahotnews, #spersacrapi, știi tu cine și #unlikehotnews. 😉

În rest,
Noi să fim sănătoși.

P.S.: mulțumesc pentru informații/imagini paginademedia.ro, cetin.ro, Utopia Group, google și hotnews care nu merită link. 😉

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

