” Loveste-ma ! ” Episodul ❹

loveste-ma-episodul-4-invitatie-la-teatru-despre-comunism-daniel-nica-blog

[din episodul anterior : 
    – Ți-am spus… e trecut de 10 seara… dacă au venit după tine ? Victor ce ai făcut ?
– Nu am făcut nimic. Mergi și vezi cine e.
 ]

Adelina, ajunge în dreptul ușii de la intrare. Bătăile se opresc în momentul în care se aude zgomotul zăvorului ce anunță că ușa urmează să fie deschisă. Adelina se albește la față. De partea cealaltă a ușii stau doi bărbați îmbrăcați în paltoane negre. Cei doi dau din cap, în loc de bună seara și intră în casă fără a aștepta invitația.

– Bună seara domnilor … ?
– Bună seara tovarășă, Inspector Sorin Cosma iar tovarășul este…
– Dan Pop, responsabilul de la partid pe zonă.
– Am înțeles, cum să vă ajut, tovarăși ?
– În primul rând, colegul meu, tovarășul Dan, vrea să meargă la WC, îl îndrumați dumneavoastră ?
– Toaleta este în capătul holului, prima ușă, chiar în față.

Bărbatul care se prezentase Dan Pop îi face un semn din cap, a mulțumire și merge către toaletă. Sorin rămâne în hol și i se adresează Adelinei:

– Unde este tovarășul ?
– Cine ?
– Tovarășul Victor ! Avem treabă cu el !
– Ce treabă, aș putea să întreb ?!
– Mai bine să nu știți tovarășă Adelina.
– De unde știți cum mă cheamă ?
– Partidul știe tot, noi știm tot. Acum, vă rog, unde este tovarășul Victor ?
– Înțeleg … dar nu a făcut nimic…
– Asta o să decidem noi. Vă mai între o dată. Unde este tovarășul Victor ? accentuează el numele celui căutat.

În tot acest timp, Victor asculta liniștit conversația. Apare în ușa bucătăriei:

– Copii mei dorm, domnilor. Puțin respect vă rog.
– Tovarăși, tovarăși ! Tovarășe Victor ! Nu suntem în capitalism ! adaugă Dan Pop, tocmai ieșit din baie.
– Oho, tovarășe Dan, dumneata aici ? Cui datorez această …
– Hai să nu facem circ ! se adresează Sorin celor doi, aruncându-i o privire fugită și Anei.
– … această plăcere. Își termină ideea Victor.
– Tovarășe Sorin, dacă nu încetează eu trec peste protocol și …
– Și ce o să îmi faci, dragă domnule ?
– Tovarășe Sorin, vă rog să luați notă de cum instigă.
– Uite care e treaba, stimabililor. Sunteți în casa mea, cel puțin până când o să intervină mai marele conducător. În casa mea vorbesc cum vreau…
– Câtă lipsă de respect !
– Domnule Pop, vă repet. Copii mei dorm aici, mai încet.
– Vă rog să mergeți către mașină, discutăm la sediul partidului. Intervine Sorin, încercând să dea o notă de normalitate discuției.

[Urmează…]

Urmeaza Loveste-ma. Episodul 5 - invitatie la teatru - despre comunism - Daniel NICA blog.jpg

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

