„O zi de vara” – Cuibul artistilor | Teatru

Turneu National Cuibul Artistilor - Timisoara - Daniel NICA - dndespre

Unde, când ?
Azi, în Timișoara, de la 20:00, la Casa de Cultură a Studenților.

Cine, cum ?
Cei la la Cuibul Artiștilor au plecat într-un turneu prin țară. #cuinimalateatru

Pe scurt ?
I-am văzut la București, săptămâna trecută. Acum merg să îi văd în Timișoara. Merită.

Pe larg ?

Lucrurile stau foarte simplu. Săptămâna trecută am fost la „Nunzio”. A fost prima dată când i-am văzut. Hai să vorbim un pic despre cum arată lucrurile la ei. Vreau să zic că, modul de organizare este genial.

Mergi pe site, aici cuibulartistilor.ro, îți faci rezervare la spectacolul care te interesează. Primești automat confirmarea pe e-mail, ceea ce nu e nimic nou. Partea frumoasă abia de aici începe. Cu o zi înainte am primit mesaj pe telefon (îți lași numărul când te înregistrezi). Mesajul îmi era adresat în mod direct „Bună, Daniel!”. Conținutul lui îmi aducea aminte că urmează să merg la specatacolul lor în ziua următoare. Îmi reaminteau numele piesei și locația. Finalul mesajului suna cam așa: „Pentru o mai bună organizare te rugăm să ne confirmi prezența răspunzând cu DA sau NU la acest mesaj. În caz că nu mai poți ajunge, te rugăm să anulezi rezervarea accesând link-ul…”. ” Cu drag, Echipa Cuibul Artiștilor„.

Tot cu drag am răspuns și eu: „Da. 😉„.

În ziua spectacolului, am mai primit un mesaj de la ei; tot adresat în mod direct. Mă anunțau că după începerea spectacolului, având în vedere organizarea acestuia, nu se mai poate intra în sală. ” Nu vrem să te grăbești, de aceea te-am anunțat din timp, pentru a te organiza cât mai bine.”

Evident, am ajuns la timp.

Un alt aspect interesant este faptul că deși nu plătești bilet (povestim mai jos despre asta) la intrare te așteaptă un pahar de vin (sau mai multe, dacă simți nevoia) sau o sticlă de Aqua Carpatica (dacă nu consumi alcool).

Înainte de a intra în sală ne-au fost repartizate locurile și ni s-a dat, fiecărui dintre noi, o foaie, din nou, adresată direct (Dragă Daniel) pe care aveam o parte din piesă. Cel puțin eu am văzut-o ca pe un trailer. 🙂

Despre piesa în sine, s-a jucat pe scenă. Nimic impresionant, nu ? Complet greșit. Totul a fost altfel. Noi, specatatorii am fost așezați pe scenă, în semicerc, în jur actorilor. Vlad Basarabescu și Victor Țăpeanu, că despre ei și personajele lor a fost vorba în data de 23, au jucat MAGISTRAL.

Nu are rost să discutăm despre piesă, o s-o mai joace și nu aș vrea să facem spolier. Tot ce vă spun este că o să râdeți la o piesă a cărei poveste, odată ce ai trecut de râs, este una tragică. Vlad și Victor își joacă rolurile într-o manieră care te bagă și te ține în poveste. Râzi sau plâgi cu ei, în funcție de cum simți piesa.

Spre rușinea mea, nu am ținut minte numele celui de-al 3-lea participant la piesă. El a fost omul care a adus culoare celor jucate de V&V, folosindu-se de violoncel.

Ca să nu fie, totuși un text foarte lung, vă zic pe scurt. În zilele următoare spectacolului o să mai primiți un SMS în care oamenii de pe scenă vă roagă să le spuneți ce a fost bine sau rău.

Ca să discutăm despre ” O zi de vară„, ea se joacă în seara asta, la Timișoara și face parte din turneul național #cuinimalateatru. Turneul are loc în perioada 30 martie – 12 aprilie și puteți să îi vedeți în 10 orașe din România: Craiova (aici s-a jucat deja), Timișoara, Arad, Oradea, Cluj, Iași, Suceava, Galați, Ploiești, Brașov.

Dacă vreți să îi vedeți tot ce trebuie să faceți este să dați click aici: www.rezervari.cuibulartistilor.ro

Eu merg diseară. 🙂

Am stat un pic de vorbă cu Vlad și Victor. În mod normal, filmulețele trebuiesc editate, dar am laptop-ul în reparații și nu am avut cum să fac asta, așa că le pun în stare „naturală”. 🙂

Vlad și Victor vă invită să veniți astă-seară la teatru. #cuinimalateatru

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

