Auăleu – Dragă Elena | Teatru

Recenzie Despre Teatru - Auăleu Teatru - Draga Elena - Daniel NICA blog

#dndespre #hailateatru

Știu că nu am mai scris de mult dar urmează unu-două proiecte mai mari așa că timpul e limitat. Câteodată aș vrea ca ziua să numere măcar 48-72 de ore. Am făcut reclamație la OPC; mi s-a spus că se rezolvă în 30 de zile. Cine știe, poate se rezolvă și o să avem măcar 48 de ore într-o zi.

Oricum, revenind la subiect, principiu rămâne la fel așa că mai jos, despre „Dragă Elena„.

Unde, când ?

Eu am fost vineri; s-a jucat și aseară, în 2 reprezentații și îi puteți prinde și azi (duminică 07 mai). Prima reprezentație se joacă la orele 20:30, dar cum se joacă la „Scârț Loc Lejer„, recomand să mergeți mai devreme. E un loc care merită atenție la detalii; la propriu.

Cine, cum ?

„Rezidenții” de la Scârț sunt cei de la Auăleu Teatru. Deși e prima dată când scriu despre ei, nu e prima dată când mă dor palmele de la spectacolele lor. M-a prins de prima dată și o să mă întorc de fiecare dată când am timp.

Rupea-v-am bilete și durea-v-ar palmele!” zic ei și nu poți decât se te conformezi.

Pe scurt ?

Am fost la ziua lor. Auăleu au făcut 12 ani. La cât mai mulți !

Pe larg ?

Am ajuns (din nou) în Scârț cu o jumătate de oră mai devreme. Nu știu cum uit de fiecare dată ora la care începe. Cu locul are de toate, am jucat șah cu un necunoscut în timp ce oamenii din jurul nostru puneau pariu pe cine urmează să câștige. Am făcut remiză. Je ne regrette rien. 🙂

Recenzie Despre Teatru - Aualeu Teatru - Draga Elena - Daniel NICA blog 1

La spectacolele lor se merge pe bază de rezervare, lucru pe care eu am uitat să-l fac. Cu toate astea, băieții au găsit un loc și pentru mine. Și bine au făcut. Piesa s-a jucat în casa (în dormitorul, mai exact) doamnei Elena, o profă de română cu niște principii de viață cel puțin solide. Corectitudine, cinste și alte bla-bla-uri, după spuse elevilor ei care apar la ușa ei cu scopul de a-i ura la mulți ani. Da, era și ziua Elenei, așa cu a fost și ziua Auăleu. De la urări de la mulți ani lucrurile degenerează către amenințări, certuri, alcool și ajung la un final cel puțin neașteptat. Piesa începe „pe fericire”, i se adaugă ceva (mai mult) alcool și un scop ascuns susținut de un tupeu nota 11. Cu rețeta asta ce a început „pe fericire” se termină violent.

Ca de fiecare dată, deși ați putea să găsiți piesa pe google, prefer să nu fac spoiler așa că mergeți să-i vedeți. Mai au două reprezentații azi.

Piesa s-a terminat și aș îndrăzni să zic, ne-a terminat. Oamenii te bagă în poveste indiferent de cât de sceptic ești. Te invită în dormitorul Elenei și râzi sau plângi cu ea; vrei-nu-vrei.

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Trackbacks / Pingbacks

  1. Scurtmetraj pentru FEAA| Trupa ZAR | Daniel Nica - Mai 15, 2017

Lasă un răspuns

