Scurtmetraj pentru FEAA| Trupa ZAR

Scurtmetraj - FEAA Timisoara 50 de ani Daniel NICA blog

Ziceam la un moment dat că nu am mai scris de mult pentru ca am multe proiecte în care m-am implicat. E bine că wordpress te lasă să îți planifici postările. 🙂

Dar articolul de față nu e programat, îl scriu chiar acum (22:35).

Îl scriu pe fugă, pentru că în situația de față cuvintele nu își au rostul.
De ce îl scriu ? E simplu. Pentru oameni.

[ Video mai jos ⇓ ]

Acum ceva timp, nu mai știu cât timp, am discutat cu Deea despre un, dacă îmi e permisă exprimarea pompoasă, scurtmetraj. Tragem câteva cadre pentru un filmuleț de promovare FEAA. Împlinesc anul acesta 50 de ani, așa că, la mulți ani !

Zis și făcut. Ne-am văzut am discutat despre ce presupune toată treabă și am bătut palma, cu s-ar zice.

Cu Deea discuți ușor și cu siguranță o să mai apară în poveștile mele. E un om care face multe; un om fain și grăbit, agitat, așa cum îmi place mie. Nu are decât prenume pentru că nu i-am cerut acordul să scriu rândurile astea. Anyway, GG Deea.

Așa l-am cunoscut și pe Răzvan Rișcuță. Din aceleași motive ca la Deea aș fi lăsat doar prenumele, dar are logo-ul la finalul filmului și e bine să dați de el dacă aveți nevoie de cineva cu viziune bună, care să vadă cel mai bun unghi de filmare. El e omu’! Am lucrat ca și când ne știam de o viață. 😀 Ce face vedeți mai bine în video.

Ayame e un om (și nume!) de menționat în povestea asta. 🙂 În cazul în care nu ați auzit de „cufir” dați un click, el e în spatele unui proiect cu fir. Am văzut asta pe facebook, recunosc că nu știam și nici el nu a menționat nimic. Un om implicat în, la fel de multe proiecte, cu care ai ce și despre ce să discuți.

De filmat am filmat niște oameni dragi mie ale căror „prezență” o să o fac cu nume și prenume pentru că oricum o să-i vedeți pe afișele, pentru „Imaginează-ți că ești Dumnezeu” , zilele următoare.

Noi suntem doar o parte din Trupa de teatru ZAR a Companie D’arte. Așa că, fără alte comentarii, în ordinea alfabetică: Adelina Baciu, Cosmina Vuc, Mihai Haiduc, Olivera Dumitrescu.

Să nu uit. De menționat, la rubrica „mulțu'” intră Alina și Georgi, știu ele cum/de ce. 🙂

Despre piesă vorbim zilele următoare. #hailateatru

Până atunci, pentru niște oameni faini: chapeau !

Etichete:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

